A1_Sleeping-Beauty-tips-W-article_2Mip_1140x600_1122.jpg

ZIMNÍ SELF-CARE

Zima sice ještě oficiálně nepřišla, ale s příchodem listopadu už vážně klepe na dveře. Blíží se období svátků as ním i stres a davy lidí. Právě proto je to ten správný čas na pořádnou péči o sebe sama. Vždyť uvidíte, že díky našim antistresovým tipům zvládnete toto hektické tempo mnohem lépe. Budete se cítit šťastnější a váš spánek bude kvalitnější.

Co takhle začít hned?
- Udělejte si šálek čaje, ideálně bez kofeinu.
- Zachumlejte se do měkké deky.
- Zpřítomněte se a pokračujte ve čtení článku.

Jak vyživit svoji pleť láskou?

Pomocí meditace a spánkové jógy (věru, čtete správně). Jóga nidra je stav vědomí mezi bděním a spánkem, který pomáhá odstraňovat příznaky úzkosti tím, že vás učí dosáhnout duševního klidu a stavu hluboké fyzické a emocionální relaxace. Tato starobylá praktika uvolňuje nahromaděné emoce a stres, čímž detoxikuje váš mozek.

Čas zpomalit

Nelze vám v noci spát váš kilometrový seznam úkolů? Tak to byste si měli každou noc naplánovat 15 „přemýšlecích” minut alespoň hodinu před spaním. Na chvíli se zamyslíte nad vším, co vás v hlavě máta, díky čemuž dostanete prostor pro hloubání nad svými myšlenkami a procítíte případnou úzkost. Než začnete, dejte si telefon na tichý režim a podsvícení displeje nastavte na režim noční. To jen aby vás mobil nerozptyloval. Když těch 15 minut vyprší a stres opadne, budete se cítit snáze a konečně se budete moci lépe soustředit na úkoly, které vás čekají. Třeba na noční spánek. Toto cvičení váš mozek naučí, že na starosti máte vyhrazený čas i místo. A to určitě ne ve dvě ráno, když se snažíte spát.

A1_Sleeping-Beauty-tips-W-article_4Renate_1140x600_1122.jpg

Vyživujte svoji pokožku láskou

Chladné listopadové dny vaší pokožce neprospívají. Je citlivější, dehydratovanější a topení v domě jejího stavu také nepomáhá. Denní dávka The Solution™ vám sice pomůže dostat jemné linky a vrásky pod kontrolu, ale vaše pleť si v chladnějším ročním období určitě zaslouží extra dávku laskavé péče. Kdy jste si například naposledy našli čas na čtení knihy v horké vaně? Koupel je skvělý způsob, jak se zbavit nahromaděného stresu. Sáhněte po výživném oleji do koupele a jednou týdně se s dobrou knihou schovejte do vany. Uvidíte, že pak už nebudete mít problém usnout. Nemáte vanu? Pravidelná péče o pokožku vám může rovněž poskytnout rutinu, která vás na konci dne dokonale zrelaxuje. Vyčistěte si pleť vyživujícím balzámem, který setřete teplou vodou a měkkým hadříkem, například mušelínovou. Naneste noční krém tahy směrem nahoru a můžete jít směle snít do postele.

Vypněte hlavu

Mnoho lidí si myslí, že meditace není pro ně, ale přitom stačí jednoduše začít. Neexistuje správný nebo nesprávný postup, začněte například pěti minutami. Zapalte si svíčku s oblíbenou vůní, která nezatěžuje vaše smysly, například levanduli, kadidlo či santalové dřevo. Najděte si klidné místo a ujistěte se, že se cítíte pohodlně. Zavřete oči a zaměřte pozornost na svůj dech. Pomalu se nadechujte a vydechujte. Meditace neznamená, že nemůžete myslet. Jednoduše nechte myšlenky přijít a odejít, nemusíte s nimi dělat vůbec nic. Později zjistíte, že pravidelná meditace potlačí všechny vaše starosti a pochybnosti do pozadí. Pokud budete meditovat denně, budete se umět snáze uvolnit a lépe soustředit.

Završte hektický den jógou nidra

Pokud hledáte způsob, jak snáze usnout a zlepšit kvalitu svého spánku, pak by jóga nidra mohla být pro vás to pravé ořechové. Jóga nidra je známá také jako spánková jóga, a je to forma jógy, při které neděláte klasické „pozice“ v sedě nebo ve stoje. Co nejklidněji ležíte na podložce v poloze savasana, což je poslední pozice na většině lekcí jógy. Vše, co potřebujete , je místo, kde vás nikdo nebude rušit, pohodlné oblečení a nahrávku jógy nidra s průvodcem, kterou naleznete například na YouTube nebo Spotify.V průběhu cvičení jógy nidra vás hlas vede jednotlivými fázemi cvičení. právě naopak, máte se nechat vést zmíněným hlasem, ale musíte být opravdu schopni dokonale se uvolnit, když budete jógu nidra praktikovat každý večer ve stejnou dobu, vaše tělo a mysl si zvyknou a budou připraveny na pořádnou dávku ničím nerušeného spánku.

A1_Sleeping-Beauty-tips-W-article_3Saatu_1140x600_1122.jpg

Spící krasavice

Během zaslouženého nočního spánku se vaše pokožka přepne do regeneračního a obnovovacího režimu s cílem vytvářet nové kožní buňky a kolagen. Vyspání do krásy můžete zefektivnit například spaním na hedvábném nebo saténovém povlečení. Hladká tkanina totiž na rozdíl od poněkud hrubší bavlny či lnu zajistí, že vaše pokožka a vlasy budou po tkanině jemně klouzat, aniž by se poškodily. Probudíte se se svěžejší pokožkou a připraveni na nový den. Mimochodem, věděli jste, že The Solution™ můžete užívat kdykoli během dne, včetně večeře před spaním? Protože neobsahuje kofein ani jiné povzbuzující složky, jen čistý hydrolyzovaný kolagen.