RS1515_Z62_2515_ANINEBING_OsloSkinLab_annamariafotograf_W-Article_1140x600.jpg

CECILIE NORDSTRØM A ANINE BING

Norská manažerka, která naučila svět pít kolagen Oslo Skin Lab a dánská designérka, která před deseti lety skandinávský minimalismus zkombinovala s americkým stylem a uspěla v 90 zemích. Zakladatelky dvou superbrandů mluví o podnikání, investicích a společné cestě.

Cecilie, jaká byla vaše cesta ke značce Oslo Skin Lab?

Před několika lety jsem si prostě musela přiznat, že stárnu. A i když se stále cítím mladá, co se týče myšlení, energie a snů o budoucnosti, musela jsem se smířit s tím, že to jsou známky stárnutí, které vidím každé ráno při pohledu do zrcadla. Možná to zní sebestředně, ale štvalo mě to, a hlavně to neodráželo fakt, jak se cítím uvnitř. Protože již mnoho let pracuji s doplňky stravy, bylo pro mě přirozené prozkoumat možnosti a zkusit najít něco, co by mohlo působit zevnitř. Věděla jsem, že pravidelný příjem určitých složek může mít opravdu velký vliv na zdraví a krásu. Kolagen, který používáme v přípravku The Solution, prokazatelně zlepšuje pleť. Jak obličeje, tak těla.

Značka Oslo Skin Lab se stala, alespoň na českém a slovenském trhu, synonymem pro kolagen a jeho význam pro pleť. Nastartovala jste nový, masivní trend v péči o pleť. Proč jste se rozhodla naučit lidi používat právě kolagenový drink?

Cecilie: Jsem opravdu pyšná na to, jak dobře byly produkty Oslo Skin Lab přijaty na všech trzích, na které jsme vstoupili. V těchto dnech se chystáme zahájit prodej ve Francii, která je již naší desátou zemí. Ano, vyžadovalo to hodně osvěty. Ale také máme v rukou mnoho skvělých příběhů, které dokazují skutečné výsledky. Nejen subjektivní pocity, ale důkazy v podobě fotografií pleti, které jasně dokazují zlepšení jejího stavu. To pomáhá lidem pochopit, jaký efekt mohou očekávat, když kolagen zařadí do své kosmetické rutiny.

V čem je vaše značka lepší nebo jiná než ostatní, že se stala tak silným a úspěšným brandem?

Cecilie: Myslím, že pokud chcete být úspěšní, je zásadní, abyste věřili tomu, co děláte. Máme k dispozici solidní studie, které prokazují účinek, a lidé mohou na vlastní pleti sledovat reálné zlepšení. Ne všechny kolageny jsou stejné.

Nyní vaše značka představila první celosvětově známou tvář – módní návrhářku Anine Bing. Proč právě ona?

Jednoduše proto, že ji milujeme. Líbí se nám, že představuje vše, čím se snažíme být i my; je super cool, elegantní, inovativní, pracovitá a krásná nenuceným, přirozeným způsobem. Ale co je nejdůležitější – miluje Oslo Skin Lab. Stojíme si za tím, aby každé doporučení ambasadorů, s nimiž spolupracujeme, bylo stoprocentně autentické.

Anine, vaše spolupráce s Oslo Skin Lab začala e-mailem, kde jste vychvalovala účinky jejich kolagenu. Pomyslela byste si, že se stanete tváří této značky?

Od chvíle, kdy jsem vyzkoušela Oslo Skin Lab, jsem se stala jejich velkou fanynkou, takže jsem věděla, že s nimi chci nějak spolupracovat, ale samozřejmě jsem nikdy nemohla tušit, že se stanu jejich první globální ambasadorkou, což pro mě je neuvěřitelná čest. Z pohledu partnerství to byl přirozený krok, protože jsem značku už milovala, používala ji a říkala o ní všem svým přátelům. Setkání s Cecilií to jen utvrdilo, protože je prostě úžasná. Opravdu si stojím za tím, že je to nejlepší kolagen na trhu. Užívám ho každý den.

RS1508_DSC_5219_ANINEBING_OsloSkinLab_annamariafotograf_W-Article_1140x600.jpg

Hodně jste sama investovala do vybudování vlastní módní značky. Proč jste se rozhodla spojit své jméno a tvář s jiným brandem právě teď?

Anine: Vždycky jsem milovala vše, co se týká krásy. Jsem velmi otevřená a sdílím i detaily z osobního života včetně beauty rutiny a produktů, které mě baví. Vtipné je, že právě to je nejčastější otázka mimo módu, kterou dostávám. Co se týče toho, že jsem se stala tváří značky, upřímně se cítím poctěna, že mě o to požádali. Vidím hodně podobností s mou vlastní módní značkou – kvalitní výrobky, skandinávské dědictví, snadnost a jednoduchost, s jakou je začleníte do svého každodenního života…

Spolupráce s Oslo Skin Lab není vaším prvním počinem ve spojitosti s kosmetikou. Znamená to, že se vaše impérium rozroste o celou beauty sekci?

Anine: Miluji kosmetiku a tajně sním o tom, že ji jednoho dne přidám do portfolia. Jak vždycky říkám, nikdy neříkej nikdy!

Do čeho jste ve svém dosavadním životě nejvíce investovaly?

Cecilie: Investuji do věcí, které mi přinášejí do života pocit hodnoty a štěstí. Může to být lahev dobrého vína, které si v pátek večer vychutnám s manželem. Nebo pár nocí v obzvlášť pěkném hotelu. Drahé, ale nádherné sako, kabelka nebo šaty, které mohu časem předat svým dcerám. Své úspory ale také investuji na burze. Jsem hluboce přesvědčená o tom, že se ženy mají o své finance starat samy.

Anine: Já investuji do dobré péče o pleť, do zdraví a wellness a samozřejmě do spousty a spousty kabelek.

Co považujete za nejlepší investici svého života?

Cecilie: Rozhodně čas a tvrdou práci, aby se značka Oslo Skin Lab rozjela a stala se tak úspěšnou.

Anine: Domov. To je mé šťastné místo, kde trávím nejvíce času. Vzpomínám si, jak jsem nastoupila do první práce jako uklízečka a hned jsem věděla, že mým cílem je tvrdě pracovat a našetřit si na vlastní dům. Od té doby jsem se mnohokrát stěhovala, ale místo, kde jsem teď, v Montecitu, miluji. Nic na světě se mu nevyrovná.

Do čeho byste rády více investovaly svůj čas a energii?

Cecilie: Posledních pět let bylo dobrodružstvím, ale zároveň bylo velmi náročných. Ráda bych investovala více času do toho, abych nedělala vůbec nic, jen si užívala přítomnost své rodiny a přátel.

Anine: Do sebe. Brzy mi bude čtyřicet let a posledních deset let jsem veškerý čas a energii věnovala budování firmy, výchově svých dvou dětí, což bylo samozřejmě úžasné, ale teď je čas se zaměřit na sebe. Opravdu bych se chtěla každý den probouzet s co nejlepším pocitem. Myslím, že jako ženy, matky a majitelky firem bychom měly ctít závazek, který máme vůči sobě, pokud to jde.

Do čeho byste naopak už nikdy neinvestovaly?

Cecilie: Do oblečení, které je sice krásné a za dobrou cenu, ale není v mé velikosti.

Anine: Asi do bot s vysokou platformou, které jsem nosila v pubertě. Pokaždé, když si na to vzpomenu, musím se smát. Ale každý v módě nějak začínal, ne?